Spørsmål og svar

Generelt

Har dere fysiske butikker?

Ja, det har vi! Det vil si, vi har klinikker hvor vi selger både behandlinger og et utvalg av våre mest populære produkter fra nettbutikken. Finn din nærmeste klinikk her: velbehagklinikk.no

Hvor har dere kontor?

Velbehag har hovedkontor i Kristiansand sentrum. Her styrer vi nettbutikken, våre klinikker - og har faktisk en egen klinikk i samme bygg som kontoret.

Min bestilling

Hvordan endrer jeg min ordre?

Ordreendringer kan kun gjøres på pakker som ikke allerede er pakket. Ved ordreendring ber vi deg kontakte kundeservice så fort som mulig på hei@velbehag.no. Vi gjør oppmerksom på at ventetiden på saksbehandlingen per mail er lenger i perioder som kan medføre at vi ikke registrerer henvendelses innen pakken er pakket og sendt.

Jeg angrer på kjøpet, hva gjør jeg?

Du har alltid 14 dagers angrerett hos oss, dette gjelder fra den dagen du mottar din pakke. Ta kontakt med kundeservice på hei@velbehag.no så hjelper vi deg videre.

Levering

Hvor er min ordre?

Når din pakke sendes ut fra lageret sender vi deg en automatisk leveransebeskjed på mail. I denne mailen finner du leveranseopplysninger som f.eks sporingsnummer og sporingslink. 

Hvor sender dere pakker fra?

Vårt lager ligger i Kristiansand og alle ordrer sendes derfra.

Hva koster frakten?

Ingenting. Hos oss får du alltid gratis frakt - uansett. 

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?

Hvis du ikke henter ut din bestilling blir pakken automatisk returnert til oss. Hvis dette ikke er avtalt med oss på kundeservice vil du som kunde bli belastet med et gebyr på 250 kr som dekker våre utgifter ved sendingen.

Må jeg betale toll?

Velbehag er et norsk selskap med lager i Kristiansand. Du betaler derfor ingen toll.

Retur

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Vi spanderer frakten til deg, men dersom du må sende produktet tilbake tilkommer et gebyr på 79kr. Ta kontakt med kundeservice på hei@velbehag.no så hjelper vi deg videre. Eventuelt kan du sende produktet i retur selv. Husk å merk pakken med avsender og ordrenummer.

Returadresse:

Velbehag Kirkegata 26 AS

Kirkegata 26

4616 Kristiansand

Husk at alle returnerte produkter må være uåpnede og ubrukte for at vi skal kunne godkjenne returen.

Hva gjelder for returer av hygieneprodukter?

Åpnede eller brukte sminke-, hudpleie- eller hygieneprodukter tas ikke imot i retur av hygieniske årsaker. På denne måten kan vi garantere at alle våre kunder kjøper et urørt og fresht produkt.

Er det mulig å bytte vare?

Ved bytte ønsker vi at du returnerer produktet, for å deretter legge en ny bestilling. Dette fordi du så fort som mulig skal få rett vare.

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?

Hvis du ikke henter ut din bestilling blir pakken automatisk returnert til oss. Hvis dette ikke er avtalt med oss på kundeservice vil du som kunde bli belastet med et gebyr på 250 kr som dekker våre utgifter ved sendingen.

Må jeg betale toll?

Velbehag er et norsk selskap med lager i Kristiansand. Du betaler derfor ingen toll.

Betaling

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Vi tilbyr betaling med Vipps og Klarna. 

Gjennom Klarna har du mulighet til å betale direkte med kort, faktura eller delbetaling. 

Les mer om Klarna faktura og delbetaling 

Hva ønsker du å finne?

Handlekurv

Du har ingen produkter i handlekurven.